Proszę czekać

Wsparcie wdrożeń on-the-job training

Wsparcie rozwoju pracowników liniowych, specjalistów i menedżerów

 

Doświadczeni trenerzy DEKRA Polska prowadzą szkolenia dla przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej w zakresie Human Resources Development (Wsparcia rozwoju pracowniczego).

 

Procesy wsparcia wdrożeń on-the-job (na stanowisku pracy) skierowane są do pracowników liniowych, specjalistów oraz kadry menedżerskiej.

 

Ich celem jest wdrożenie i utrzymanie standardów pracy oraz implementacja procedur oraz narzędzi, w tym także standardów i narzędzi zarządzania. Rekomendowane są jako działania wspierające w miejscu pracy wdrożenie rozwiązań, metod, standardów działania i narzędzi pracy poznanych podczas szkoleń, jak również służące lepszemu wykorzystaniu wiedzy zdobytej podczas szkoleń oraz efektywniejszemu spożytkowaniu umiejętności pracownika.

 

Wsparcie on-the-job training obejmuje obserwacje i wdrożenia instruktażowe w miejscu pracy. Celem każdej sesji jest realizacja założonych, indywidualnych celów rozwojowych uczestnika przy wykorzystaniu specjalnie dobranych narzędzi pracy i rozwiązań metodycznych.

 

Coach, pełniący rolę Trenera-Instruktora lub Sparring Partnera, wymaga od uczestnika realizowania wyznaczonych zadań np. w symulowanych sytuacjach zawodowych służących doskonaleniu wybranych kompetencji.

 

Metodyka pracy

 

Stosowana przez DEKRA metodyka pracy ma zróżnicowany charakter, zależny od wyników wcześniejszej diagnozy sytuacji wewnętrznej firmy oraz od potrzeb rozwojowych pracownika:

  • indywidualne szkolenia twarzą w twarz na stanowisku pracy (on-the-job training)
  • indywidualne wsparcie coachingowo-konsultacyjne
  • coaching indywidualny on-the-job

 

Działania realizowane w ramach procesów wdrożeń on-the-job:

  • superwizje wykonywanych zadań oraz działań w miejscu pracy
  • indywidualne sesje informacji zwrotnej (feedback)
  • indywidualne warsztaty
  • wspólna analiza przypadków
  • wymiana doświadczeń w zakresie tzw. dobrych praktyk
  • działania diagnostyczne
  • międzysesyjne indywidualne zadania wdrożeniowe

 

Działania w zakresie wsparcia wdrożeń on-the-job DEKRA realizuje na dwóch poziomach celów:

  1. W sferze bieżących potrzeb organizacji - działania służą poprawie jakości pracy oraz efektywności wykonywanych obowiązków "tu i teraz"
  2. W sferze przyszłych potrzeb organizacji – koncentracja na przyszłych celach i potrzebach oraz średnio- i długookresowych planach przedsiębiorstwa

 

Usługi wsparcia wdrożeń on-the-job training skierowane są do:

  • dealerów samochodowych
  • producentów i importerów pojazdów
  • banków, firm leasingowych, flot samochodowych
  • przedsiębiorstw car fleet management, przedsiębiorstw rent a car
  • producentów i dystrybutorów części
  • sieci naprawczych (ASO i niezależnych)