Proszę czekać

Szkolenia dla kadry menedżerskiej, handlowców i doradców

Program szkoleń dla kadry menedżerskiej, handlowców i doradców


Szkolenia certyfikujące w zakresie wsparcia rozwoju sprzedaży


Program szkoleń DEKRA dla przedsiębiorstw z sektora motoryzacyjnego w zakresie wsparcia rozwoju sprzedaży. Szkolenia, oparte o system zarządzania jakością ISO 9001:2008 i prowadzone przez doświadczonych trenerów DEKRA, dedykowane są dla kadry menedżerskiej oraz handlowców i doradców.

 

Programy warsztatów szkoleniowych opracowywane są w oparciu o wyniki diagnozy sytuacji wewnętrznej i rozpoznania potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa, w tym potrzeb szkoleniowych kadry menedżerskiej. Przy tworzeniu programu brane są pod uwagę wymagane postawy i zachowania menedżerskie, procedury i branżowe standardy pracy, aspekty stricte biznesowe, formalno-prawne i etyczne, jak również uwarunkowania psychospołeczne procesów zarządzania ludźmi lub uwarunkowania psychospołeczne procesu wymiany handlowej i obsługi klienta.

 

Metodyka szkoleń:

  • ćwiczenia w podzespołach – warsztaty praktyczne
  • mini-seminaria interaktywne połączone z moderowanymi dyskusjami z grupą uczestników
  • ćwiczenia indywidualne i zadania
  • burze mózgów
  • studia przypadków
  • narzędzia diagnostyczne: testy kompetencyjne, testy wiedzy, ankiety samooceny, arkusze samooceny i oceny warsztatów oraz testy psychometryczne

 

Szkolenia dla kadry menedżerskiej

 

Szkolenia certyfikujące DEKRA dla kadr menedżerskich mają na celu wdrożenie spójnych z oczekiwaniami klienta standardów zarządzania jednostką organizacyjną oraz standardów pracy menedżera z podległym mu zespołem pracowniczym.

 

Służą także rozwinięciu wybranych kompetencji osobistych menedżera, które wpływają na skuteczność jego działań w ramach pełnionych funkcji kierowniczych.

 

Programy szkoleń certyfikujących DEKRA dla kadry menedżerskiej obejmują m.in. następujące obszary merytoryczne:

  • Psychologia zarządzania
  • Zarządzanie motywacją | Motywowanie pracowników
  • Zarządzanie sprzedażą | Zarządzanie zespołem sprzedaży
  • Zarządzanie zespołem | Style zarządzania zespołem
  • Zarządzanie | Zadania kierownicze – Rozwój kompetencji menedżerskich
  • Praca z zespołem w myśl podejścia coachingowego
  • Wspieranie rozwoju osobistego pracownika w myśl podejścia coachingowego
  • Budowanie zespołu i współpracy wewnątrzzespołowej
  • Profesjonalna rekrutacja i dobór personelu
  • Rekrutacja i dobór personelu poprzez Centrum Oceny | Assessment Center & Development Center
  • Przywództwo i budowanie autorytetu przełożonego
  • Wytyczanie celów i planowanie zadań
  • Zarządzanie przez cele | Zarządzanie przy wykorzystaniu wskaźników KPI
  • Time Management i organizacja pracy
  • Delegowanie zadań i uprawnień
  • Kontrola i analiza wyników pracy | egzekwowanie zadań
  • Modelowanie kompetencji i okresowa ocena pracownicza
  • Zarządzanie konfliktem
  • Time Management i organizacja pracy
  • Zarządzanie priorytetami i trudnymi decyzjami
  • Zarządzanie lojalnością Klienta | Psychologia budowania relacji z Klientami
  • Jak szkolić pracowników | Train the Trainer
  • Zarządzanie procesem zmian w podległej jednostce organizacyjnej firmy
  • Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych
  • Motywacja | Automotywacja
  • Sztuka savoir-vivre’u w biznesie

 

Szkolenia dla handlowców i doradców

 

Celem szkoleń dla handlowców i doradców jest praktyczny rozwój wybranych kwalifikacji zawodowych i kompetencji osobistych uczestnika.

 

Skupiając się na praktycznym treningu umiejętności (interpersonalnych, handlowych i negocjacyjnych) i rozwoju wybranych kompetencji osobistych, podnoszona jest samoświadomość uczestników w zakresie roli i zadań kadr sprzedaży i obsługi klienta. Kształtowanie profesjonalnych postaw i zachowań pracowniczych przekłada się na poprawę jakości i efektywności działań handlowych realizowanych w bezpośrednich relacjach z klientem.

 

Programy szkoleń certyfikujących DEKRA dla handlowców i doradców klienta obejmują m.in. następujące obszary merytoryczne:

  • Profesjonalna sprzedaż i rozwój umiejętności handlowych
  • Standardy sprzedaży | Sprzedaż w świetle standardów jakości
  • Profesjonalna obsługa Klienta | Standardy obsługi Klienta
  • Profesjonalna obsługa Klienta na etapie opieki posprzedażnej
  • Negocjacje | Negocjacje handlowe | Negocjowanie cen
  • Sprzedaż w relacjach business-to-business | Sprzedaż flotowa
  • Rozmowa handlowa | Sales talk
  • Psychologia komunikacji społecznej w świetle typologii Klienta
  • Psychologia postaw i zachowań konsumenckich
  • Komunikacja interpersonalna w relacjach z Klientem
  • Prospecting potencjalnych Klientów
  • Telemarketing, czyli jak skutecznie pozyskiwać Klientów przez telefon
  • Profesjonalna obsługa Klienta VIP /w segmencie premium
  • Standardy obsługi Klienta VIP /w segmencie premium
  • Analiza potrzeb Klienta
  • Zarządzanie tzw. trudnymi sytuacjami w relacjach z Klientem
  • Sztuka prezentowania produktu | oferty handlowej
  • Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych
  • Sztuka zarządzania tzw. trudnymi sytuacjami w relacjach z Klientem
  • Sztuka domykania sprzedaży | Closing Techniques
  • Zarządzanie lojalnością Klienta | Psychologia budowania relacji z Klientami
  • Motywacja | Automotywacja
  • Rozwój kompetencji osobistych i emocjonalnych | Rozwój interpersonalny
  • Sztuka savoir-vivre’u w biznesie

 

 

Na zakończenie szkolenia każdy z uczestników otrzymuje Certyfikat DEKRA potwierdzający ukończenie kursu.

 


Oferta szkoleń certyfikujących w zakresie wsparcia rozwoju sprzedaży skierowana jest do:

  • dealerów samochodowych
  • producentów i importerów pojazdów
  • banków, firm leasingowych, flot samochodowych
  • przedsiębiorstw car fleet management, przedsiębiorstw rent a car
  • producentów i dystrybutorów części
  • sieci naprawczych (ASO i niezależnych)
  • Stacji Kontroli Pojazdów