Szkolenia dla kadry menedżerskiej, handlowców i doradców
Program szkoleń dla kadry menedżerskiej, handlowców i doradców
Szkolenia certyfikujące w zakresie wsparcia rozwoju sprzedaży
Program szkoleń DEKRA dla przedsiębiorstw z sektora motoryzacyjnego w zakresie wsparcia rozwoju sprzedaży. Szkolenia, oparte o system zarządzania jakością ISO 9001:2008 i prowadzone przez doświadczonych trenerów DEKRA, dedykowane są dla kadry menedżerskiej oraz handlowców i doradców.
Programy warsztatów szkoleniowych opracowywane są w oparciu o wyniki diagnozy sytuacji wewnętrznej i rozpoznania potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa, w tym potrzeb szkoleniowych kadry menedżerskiej. Przy tworzeniu programu brane są pod uwagę wymagane postawy i zachowania menedżerskie, procedury i branżowe standardy pracy, aspekty stricte biznesowe, formalno-prawne i etyczne, jak również uwarunkowania psychospołeczne procesów zarządzania ludźmi lub uwarunkowania psychospołeczne procesu wymiany handlowej i obsługi klienta.
Metodyka szkoleń:
- ćwiczenia w podzespołach – warsztaty praktyczne
- mini-seminaria interaktywne połączone z moderowanymi dyskusjami z grupą uczestników
- ćwiczenia indywidualne i zadania
- burze mózgów
- studia przypadków
- narzędzia diagnostyczne: testy kompetencyjne, testy wiedzy, ankiety samooceny, arkusze samooceny i oceny warsztatów oraz testy psychometryczne
Szkolenia dla kadry menedżerskiej
Szkolenia certyfikujące DEKRA dla kadr menedżerskich mają na celu wdrożenie spójnych z oczekiwaniami klienta standardów zarządzania jednostką organizacyjną oraz standardów pracy menedżera z podległym mu zespołem pracowniczym.
Służą także rozwinięciu wybranych kompetencji osobistych menedżera, które wpływają na skuteczność jego działań w ramach pełnionych funkcji kierowniczych.
Programy szkoleń certyfikujących DEKRA dla kadry menedżerskiej obejmują m.in. następujące obszary merytoryczne:
- Psychologia zarządzania
- Zarządzanie motywacją | Motywowanie pracowników
- Zarządzanie sprzedażą | Zarządzanie zespołem sprzedaży
- Zarządzanie zespołem | Style zarządzania zespołem
- Zarządzanie | Zadania kierownicze – Rozwój kompetencji menedżerskich
- Praca z zespołem w myśl podejścia coachingowego
- Wspieranie rozwoju osobistego pracownika w myśl podejścia coachingowego
- Budowanie zespołu i współpracy wewnątrzzespołowej
- Profesjonalna rekrutacja i dobór personelu
- Rekrutacja i dobór personelu poprzez Centrum Oceny | Assessment Center & Development Center
- Przywództwo i budowanie autorytetu przełożonego
- Wytyczanie celów i planowanie zadań
- Zarządzanie przez cele | Zarządzanie przy wykorzystaniu wskaźników KPI
- Time Management i organizacja pracy
- Delegowanie zadań i uprawnień
- Kontrola i analiza wyników pracy | egzekwowanie zadań
- Modelowanie kompetencji i okresowa ocena pracownicza
- Zarządzanie konfliktem
- Time Management i organizacja pracy
- Zarządzanie priorytetami i trudnymi decyzjami
- Zarządzanie lojalnością Klienta | Psychologia budowania relacji z Klientami
- Jak szkolić pracowników | Train the Trainer
- Zarządzanie procesem zmian w podległej jednostce organizacyjnej firmy
- Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych
- Motywacja | Automotywacja
- Sztuka savoir-vivre’u w biznesie
Szkolenia dla handlowców i doradców
Celem szkoleń dla handlowców i doradców jest praktyczny rozwój wybranych kwalifikacji zawodowych i kompetencji osobistych uczestnika.
Skupiając się na praktycznym treningu umiejętności (interpersonalnych, handlowych i negocjacyjnych) i rozwoju wybranych kompetencji osobistych, podnoszona jest samoświadomość uczestników w zakresie roli i zadań kadr sprzedaży i obsługi klienta. Kształtowanie profesjonalnych postaw i zachowań pracowniczych przekłada się na poprawę jakości i efektywności działań handlowych realizowanych w bezpośrednich relacjach z klientem.
Programy szkoleń certyfikujących DEKRA dla handlowców i doradców klienta obejmują m.in. następujące obszary merytoryczne:
- Profesjonalna sprzedaż i rozwój umiejętności handlowych
- Standardy sprzedaży | Sprzedaż w świetle standardów jakości
- Profesjonalna obsługa Klienta | Standardy obsługi Klienta
- Profesjonalna obsługa Klienta na etapie opieki posprzedażnej
- Negocjacje | Negocjacje handlowe | Negocjowanie cen
- Sprzedaż w relacjach business-to-business | Sprzedaż flotowa
- Rozmowa handlowa | Sales talk
- Psychologia komunikacji społecznej w świetle typologii Klienta
- Psychologia postaw i zachowań konsumenckich
- Komunikacja interpersonalna w relacjach z Klientem
- Prospecting potencjalnych Klientów
- Telemarketing, czyli jak skutecznie pozyskiwać Klientów przez telefon
- Profesjonalna obsługa Klienta VIP /w segmencie premium
- Standardy obsługi Klienta VIP /w segmencie premium
- Analiza potrzeb Klienta
- Zarządzanie tzw. trudnymi sytuacjami w relacjach z Klientem
- Sztuka prezentowania produktu | oferty handlowej
- Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych
- Sztuka zarządzania tzw. trudnymi sytuacjami w relacjach z Klientem
- Sztuka domykania sprzedaży | Closing Techniques
- Zarządzanie lojalnością Klienta | Psychologia budowania relacji z Klientami
- Motywacja | Automotywacja
- Rozwój kompetencji osobistych i emocjonalnych | Rozwój interpersonalny
- Sztuka savoir-vivre’u w biznesie
Na zakończenie szkolenia każdy z uczestników otrzymuje Certyfikat DEKRA potwierdzający ukończenie kursu.
Oferta szkoleń certyfikujących w zakresie wsparcia rozwoju sprzedaży skierowana jest do:
- dealerów samochodowych
- producentów i importerów pojazdów
- banków, firm leasingowych, flot samochodowych
- przedsiębiorstw car fleet management, przedsiębiorstw rent a car
- producentów i dystrybutorów części
- sieci naprawczych (ASO i niezależnych)
- Stacji Kontroli Pojazdów