Przywoławcze kampanie serwisowe

Skuteczne kampanie serwisowe, wspierają szanse sieci dealerskiej

Kampanie serwisowe mają miejsce w sektorze motoryzacyjnym, aby zapewnić bezpieczeństwo i funkcjonalność wszystkich pojazdów. Chociaż ich skuteczna realizacja może być trudna, dają one także dealerom możliwość realizacji obietnic marki, zaprezentowania obsługi klienta i optymalizacji procesów sprzedaży detalicznej.

Jako eksperci branżowi z dużym doświadczeniem opracowaliśmy strategię kampanii serwisowych, która ułatwia komunikację z klientem oraz płynny i wydajny proces.
Pomagamy klientom określić najskuteczniejsze podejście w ich sytuacji i wspieramy realizację kampanii serwisowych od początku do końca, od kontaktu z klientami i umawiania spotkań po analizę i weryfikację baz danych oraz zgodność z wymogami prawnymi. Wycofywanie samochodów postrzegamy jako okazję do pozytywnego kontaktu z klientem, usprawnienia procesów i optymalizacji obrotu częściami oraz wizyt w warsztatach.

Twoje korzyści:

  • Zwiększona satysfakcja klienta
  • Zgodność z obowiązującym prawem
  • Zoptymalizowany współczynnik konwersji dzięki wizytom posprzedażowym i nie tylko
  • Wywiązywanie się z obietnic składanych klientom przez markę

Nasze podejście:

Indywidualnie dostosowujemy nasze zalecenia, aby zapewnić, że kampania serwisowa zakończy się sukcesem.
Nasze usługi obejmują:
  • Analizę, weryfikację i aktualizację odpowiednich baz danych
  • Zaprojektowanie optymalnego procesu zorientowanego na klienta
  • Tworzenie skutecznych scenariuszy rozmów, które odzwierciedlają uzgodnione przepływy pracy
  • Wewnętrzny zespół połączeń wychodzących i planowanie spotkań
  • Integrację usług kampani serwisowych z harmonogramem warsztatów

Dlaczego DEKRA?

  • Jesteśmy ekspertami w branży motoryzacyjnej, doświadczonymi w skutecznym zarządzaniu kampaniami serwisowymi.
  • Mamy strategię przypominania, która uwzględnia Twoje okoliczności, jednocześnie stawiając potrzeby klientów na pierwszym miejscu.
  • Specjalizujemy się w kampaniach serwisowych, które skupiają się na zadowoleniu klientów, efektywności i możliwościach.