Proszę czekać

Ocena jakości naprawy

Ocena jakości naprawy mechanicznej i blacharsko-lakierniczej

 

Zarówno w Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO), jak i w niezależnym warsztacie mechanicznym lub blacharsko-lakierniczym, jakość wykonania usługi oraz jakość obsługi klienta powinny zawsze stanowić podstawę działania firmy.

 

DEKRA pomaga zweryfikować poziom jakości świadczonych w warsztacie usług m.in. w oparciu o:

  • testy serwisowe
  • testy handlowe
  • audyty standardów marki
  • audyty techniczne
  • testy telefoniczne oraz mailowe
  • analizy porównawcze

 

DEKRA realizuje testy serwisowe m.in. dla sieci ASO AutoCrew, BMW, Citroen, FIAT, Ford, Harley-Davidson, Mazda, Mercedes-Benz, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Volkswagen, Volvo.

 

Niezależnie od rodzaju usługi w zakresie oceny jakości, klient DEKRA otrzymuje zawsze szczegółowy raport z przeprowadzonego badania (testu, audytu). W przypadku badania sieci warsztatów naprawczych / ASO raport zawiera zestawienie ocen poszczególnych warsztatów w ustalonych z klientem kategoriach. Informacje oraz propozycje usprawnień zawarte w raporcie stanowią istotny element opracowania oraz wdrożenia działań korygujących i/lub doskonalących.

 

DEKRA realizuje audyty warsztatów blacharsko-lakierniczych, potwierdzające zdolność warsztatu z certyfikatem DEKRA Znak Jakości do wykonywania napraw równoważnych z serwisami autoryzowanymi przez producenta pojazdów.