Ocena jakości naprawy
Ocena jakości naprawy mechanicznej i blacharsko-lakierniczej
Zarówno w Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO), jak i w niezależnym warsztacie mechanicznym lub blacharsko-lakierniczym, jakość wykonania usługi oraz jakość obsługi klienta powinny zawsze stanowić podstawę działania firmy.
DEKRA pomaga zweryfikować poziom jakości świadczonych w warsztacie usług m.in. w oparciu o:
- testy serwisowe
- testy handlowe
- audyty standardów marki
- audyty techniczne
- testy telefoniczne oraz mailowe
- analizy porównawcze
DEKRA realizuje testy serwisowe m.in. dla sieci ASO AutoCrew, BMW, Citroen, FIAT, Ford, Harley-Davidson, Mazda, Mercedes-Benz, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Volkswagen, Volvo.
Niezależnie od rodzaju usługi w zakresie oceny jakości, klient DEKRA otrzymuje zawsze szczegółowy raport z przeprowadzonego badania (testu, audytu). W przypadku badania sieci warsztatów naprawczych / ASO raport zawiera zestawienie ocen poszczególnych warsztatów w ustalonych z klientem kategoriach. Informacje oraz propozycje usprawnień zawarte w raporcie stanowią istotny element opracowania oraz wdrożenia działań korygujących i/lub doskonalących.
DEKRA realizuje audyty warsztatów blacharsko-lakierniczych, potwierdzające zdolność warsztatu z certyfikatem DEKRA Znak Jakości do wykonywania napraw równoważnych z serwisami autoryzowanymi przez producenta pojazdów.