Proszę czekać

Badania satysfakcji klienta Mystery Shopping

Badania poziomu jakości obsługi klienta, prowadzone osobiście, telefonicznie lub drogą internetową


W ramach usługi Mystery Shopping eksperci DEKRA Polska sprawdzają poziom jakości obsługi klientów w punktach handlowych oraz usługowych w branży motoryzacyjnej.

 

Badanie Tajemniczego Klienta dostarcza firmom cennych, kompletnych i obiektywnych informacji o skali profesjonalizmu pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż oraz jakości prowadzonej przez nich obsługi klienta.

 

Przedsiębiorstwa działające w branży motoryzacyjnej otrzymują bezstronny raport, z którego dowiadują się, w jakich aspektach obsługa klienta spełnia określone kryteria, a w których powinny zostać wprowadzone działania służące ich polepszeniu (np. szkolenia), jeśli wyniki badania wykażą, że są one konieczne.

 

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu eksperci DEKRA opracowują zestaw narzędzi wykorzystywanych do realizacji projektu, w zależności od potrzeb klienta, założonych celów oraz innych specyficznych uwarunkowań badania.


Badania Mystery Shopping prowadzone przez DEKRA:

 

Test handlowy:

  • ocena poziomu jakości obsługi klienta i standardów sprzedaży podczas symulowanych prób zakupu pojazdu przez audytora DEKRA
  • ocena usytuowania punktu sprzedaży (salonu sprzedaży) oraz jego infrastruktury
  • możliwa rejestracja wizyt (audio/video)

 

Test telefoniczny:

  • ocena poziomu jakości obsługi klienta i standardów sprzedaży podczas kontaktu telefonicznego z punktem dealerskim
  • ocena zgodności z procedurami marketingowymi i standardami handlowymi (spersonalizowane scenariusze zgodnie z wymaganiami zleceniodawcy)

 

Test e-mailowy:

  • kontrola procesów komunikacji z klientami drogą e-mailową
  • monitorowanie czasu reakcji na zapytania klientów i skuteczności odpowiedzi drogą e-mailową
  • ocena poziomu jakości obsługi klienta i standardów sprzedaży drogą e-mailową
  • ocena jakości, kompletności i zgodności procesu ofertowania z aktualnymi wymogami marketingowymi oraz handlowymi (z uwzględnieniem oferty komplementarnej, finansowania zakupu, warunków promocji oraz cen i rabatów)

 

Badania Mystery Shopping kierowane są do:

  • banków, firm leasingowych, flot samochodowych
  • przedsiębiorstw car fleet management, przedsiębiorstw rent a car
  • dealerów samochodowych
  • producentów i importerów pojazdów
  • producentów i dystrybutorów części