Badania satysfakcji klienta Mystery Shopping

Poznaj rzeczywiste doświadczenia z obsługi klienta dzięki naszym badaniom tajemniczego klienta

Usługa "Tajemniczy klient", realizowana według ustalonego formularza, umożliwia badanie jakości, efektywności i osobistego zaangażowania pracowników pierwszej linii w proces obsługi klienta.

Oferuje wyjątkową okazję do krytycznej analizy i poprawy w oparciu o niefiltrowane, rzeczywiste doświadczenia klientów.

O badaniu satysfakcji klienta "Mystery Shopping"

Zapewniamy kompleksowy pakiet badań satysfakcji klienta Mystery Shopping w branży motoryzacyjnej, z usługami dostosowanymi do Twoich konkretnych potrzeb – od początku do końca.
Nasi eksperci postępują „krok po kroku”, współpracując z Tobą w celu zaplanowania i realizacji projektu tajemniczego klienta w branży motoryzacyjnej:
1. Rozpoczęcie projektu.
2. Przygotowanie i walidacja.
3. Palnowanie i zarządzanie badaniem satysfakcji tajemniczych klientów.
4. Realizacja badań satysfakcji klienta według ustalonych wytycznych.
5. Raportowanie.
6. Spotkania okresowe.
Opracowujemy skuteczne strategie badań dla sektora motoryzacyjnego, aby obiektywnie ocenić Twoje usługi z punktu widzenia klienta.

Skorzystaj z wiedzy ekspertów DEKRA

  • Świadczymy kompleksowe, niezależne i międzynarodowe usługi.
  • Nasze badania satysfakcji klienta zapewniają wiarygodne i obiektywne wyniki.
  • Pomagamy zidentyfikować obszary i procesy, które wymagają poprawy.
  • Nasi doświadczeni eksperci zapewniają konsultacje metodologiczne i skuteczne rekomendacje.
  • Nasze usługi mają na celu zwiększenie satysfakcji klientów i wzmocnienie wizerunku Twojej marki.