Proszę czekać

Audyt standardów pracy

Kompleksowa diagnoza organizacji pracy

 

DEKRA oferuje swoim Klientom możliwość przeprowadzania przedmiotowych audytów standardów jakościowych pracy. Dzięki nim uzyskać można obiektywną informację na temat zgodności wykonywanych przez pracowników czynności i zadań z wymaganymi standardami pracy.

 

Audyt standardów pracy jest jedną z najskuteczniejszych metod analizy potrzeb szkoleniowych i rozwojowych pracowników.

 

Przedmiot audytu, dokładny wybór badanych czynników i określenie ich poziomu istotności uzgadniany jest klientem przed przeprowadzeniem badań.

 

DEKRA przeprowadza audyty standardów pracy m.in. w następujących obszarach:

  • Standardy pracy na wybranych stanowiskach specjalistycznych
  • Standardy pracy na stanowiskach menedżerskich
  • Standardy sprzedaży i obsługi Klienta
  • Standardy opieki posprzedażnej nad Klientem

 

W trakcie obserwacji audytorzy:

  • zadają pytania bezpośrednio osobom uczestniczącym w procesie sprzedaży na różnych szczeblach zarządzania
  • obserwują procesy obsługi i sprzedaży
  • przeglądają i analizują organizację pracy personelu
  • uzupełniają informację na temat konkretnych postaw
  • zbierają informacje na temat powodów nierealizowania przyjętych w firmie standardów
  • konfrontują obserwację z uczestnikami procesu

 

Audyt procesu realizowany jest w oparciu o tzw. obserwację uczestniczącą, wywiady, analizę dokumentacji oraz wyniki badania Mystery Shopping i/lub badania satysfakcji klienta.

 

Audyt standardów pracy jest przydatnym sposobem na sprawdzenie poziomu jakości pracy w każdej z firm związanych z branżą Automotive – od salonów sprzedaży aż po producentów części samochodowych.